Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шаповал Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Ковтуненко К. В. Використання методів стратегічного аналізу для оцінки фінансового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / К. В. Ковтуненко, Я. В. Шаповал. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_2_20
| 2. |
Шаповал Я. К. Сутність та особливості процесів економічної стратифікації на сучасному етапі розвитку України [Електронний ресурс] / Я. К. Шаповал // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. - № 4. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2013_4_17
| 3. |
Шаповал Я. К. Визначення ступеню інтегрованості економіки України у світовий економічний простір [Електронний ресурс] / Я. К. Шаповал // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 8. - С. 26-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2014_8_10
| 4. |
Шаповал Я. К. Вплив глобалізаційних процесів на економічну стратифікацію населення України [Електронний ресурс] / Я. К. Шаповал // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 5. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_5_50
| 5. |
Шаповал Я. К. Аналіз ступеню майнового розшарування населення України [Електронний ресурс] / Я. К. Шаповал // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 10. - С. 174-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_10_37
| 6. |
Коваль О. П. Щодо концептуальних засад запровадження накопичувальної пенсійної системи [Електронний ресурс] / О. П. Коваль, Я. К. Шаповал // Стратегічні пріоритети. - 2015. - № 3. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_3_16 Актуальність порушеної проблематики підтверджується тим, що на початку травня 2015 року до Верховної Ради України було внесено одразу два альтернативні законопроекти, які регламентують запровадження майбутньої загальнообов'язкової накопичувальної пенсійної системи (No 2767 та No 2767-1), які різняться п'ятьма концептуальними засадами. Мета роботи - врегулювання розбіжностей у пропозиціях законотворців задля якомога ефективнішого функціонування майбутньої системи. Доведено, що обов'язковість участі для працівників до 35 років у системі не повинна бути добровільною, обгрунтовано недоцільність передачі повноважень із формування Ради та управління активами Накопичувального фонду до КМУ, вмотивовано необхідність запровадження державних гарантій збереження пенсійних накопичень та недоцільність обмеження кола потенційних зберігачів виключно державними банками. Отже, Верховній Раді України доцільно поєднати у майбутньому законі позитивні норми обох законопроектів. Тому в кінцевій редакції майбутнього закону положення щодо примусовості участі в системі, повноважень у частині управління активами НФ і недержавного статусу зберігача мають бути викладено в редакції законопроекту No 2767. Натомість норми щодо державних гарантій збереження коштів НФ та складу Ради НФ доцільно викласти в редакції законопроекту No 2767-1.
| 7. |
Шаповал Я. К. Інтегральний індекс ступеня залученості України до світового економічного простору [Електронний ресурс] / Я. К. Шаповал // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 20. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_20_6
|
|
|